I love weekends!

Hej allihoppa!
Jag hann inte och skriva imorse hade för bråttom. Men men ingen big deal. Det är nåågra som påstår att jag är för ung att gå omkring i dom dära höga leather bootsen, jag tycker att ni har rätt! Det var lite korkat av mig att säga att jag ska köpa sånna där höga klackskor för vuxna typ. Haha!  Men dom var snygga! Aa men som sagt för höga. Jag såg dom faktiskt idag i verkligheten. Riktigt bitchiga men jävlig snyggga. Jag har lite godiga nyheter här med mig just nu att jag kommer börja skriva ner om mitt egna personliga liv och min vardag såklart. Det kommer vara så att jag skriver om känslor,kompisar vad jag tycker om olika personer osv. Jag hoppas verkligen att ni inte tycker det är förlångtråkigt men det troor jag inte. Det kommer självklart inte vara för allvarligt. Jag kommer alltså börja skriva: Emelies dagbok! I min egen blogg. Superhäftigt va? A det tycker jag och jag hoppas ni kommer tycka det är riktigt spännande. Nu tänkte jag börja fixa lite med min så kalllade dagbok. Den kommer vara så cool!!! Jag hoppas att ni har haft en riktigt bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0