Tråk-måndag!

God morgon allihoppa!
Jag har inte kunnat skriva på länge för att min data har haft lite svårt med batteri. Men nu har jag laddat den. Idag är det tråk måndag och man måste gå i skolan. Fast det är superskönt att det är en kort dag idag. Vi börjar 20 i 10 och slutar 2 tror jag. Jag är jätte trött idag. Har nästan inte sovit nåt på hela natten. Jag sitter hemma med hantverkare som ska göra om mitt rum. Idag ska jag till pappa och där vet ni har jag ju ingen data, jag har ju den hära bärbara datorn nu här som jag kan ta med mej men det får jag inte. Så det kanske inte blir så mkt bloggande hemma oss pappa. Vi har en data där inne också i pappas sovrm men jag hatar att sitta där inne. Så vi får väl se vad jag hittar på. Men det ska bli lite kul  idag för att jag ska använda min nya väska,haha! Idag har jag på mig: Grå canada tröja,vita byxor och ett vitt linne. Kan inte ta några bilder, min mobil är urladdad men puss da på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0