Vad ska man hitta på i helgen då?

Har ni någon gång inte vetat vad ni ska göra på helgen? Jag har verkligen ingen aning! Jag skulle såklart vilja gå uut med kompisar och göra något. Skulle vilja shoppa till exempel. Men när man ringer till någon kompis och frågar kan dom aldrig. Och shoppa är dyrt. Jag vill spara tills jag har någraa tusen. Jag slösar ju alltid och plus att det var ett av mina nyårslöften. Men men det finns ju flera saker man kan göra istället för att bara köpa köpa köpa och köpa. Man kanske kan gå på bio. Nej jag har inte lust förresten. Fast imorgon kanske jag har lust. Är inte så försjust i bio det kommer ju aldrig speciellt bra filmer. Eller jo vissa som är 15-års gränns japp! Resten är ju typ bara barn filmer. Om ni har några förslag så snälla skriv inn en komentar! Ha en underbar helg!
/E




Kommentarer
Postat av: Stefanie

Jätte fin header & blogg!

Hoppas att du får en fortsatt bra kväll!

/ www.stefhunny.blogg.se

2009-01-16 @ 20:02:57
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0