Vilken fucking dag!

Nu är jag äntligen hemma! Och vilken f*cking dag. Den säämsta på hela 2009. Så här var det: I skolan så fyllde Theres år. Hänger inte med henne men iaf..... Då tog mina kompisar & någraa killar med sig ägg för det är ju en tradition att ägaa ngn när man fyler år. Alla försökte kasta på henne men dom missa aa nu vet ni säkert vad som hände mej. JAG BLEV ÄGGAD AV THERES!!! Hela min canada goose jag var heelt äggig mitt ansikte äggit. Alla dissa mej så sprang jag hem. Duscha typ fick tvätta hååret igen och min jacka la jag på mattan i badrummet & nu stinker hela badrummet så jag fick spruuta perfym i heela badrummet och sen öppna alla fönster i lägemnheten och vädra uur den. Shiit mamma kmr döda mej!! Men imorgon då ska jag faaan möörda henne. Åhh jag blir så fucking suur!! A men inga sura miner det gick ju bra! Berätta gärna om hur erann dag har varit så ska vi se om den har varit lika hysterisk som min. Hopppas att ni hade en bra dag! Kramar,E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg, kanske en header också :)

2009-01-13 @ 16:57:39
Postat av: LinaLicious

trevlig blogg :) kika gärna min med kram Lina :)

2009-01-13 @ 18:49:04
URL: http://linanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0